fredag 29. april 2011

Noen der ute et sted som kunne tenke seg og være med og sy engler?

Nå selges det engler fortere enn jeg klarer å sy. Det er et fint problem! Men derfor lurer jeg altså på om det er noen der ute et sted som har lyst til å være med og sy. Siden dette gjøres på dugnad, har jeg dessverre ikke anledning til å lønne jobben. Men skulle du likevel ha lyst, så ta gjerne kontakt med meg på mail: post(at)annek.no.  Opplæring vil bli gitt i mitt verksted, (evt via mail og tlf) og du/dere syr englene hos dere selv og leverer til meg for videre salg.
 

Firlingene - en viss likhet, men likevel ikke helt like. Du finner hele gjengen under Engler til salgs. De er alle fire sydd av de gamle gardinene jeg husker vi hadde på landet i 60- og 70-årene. Gjenbruk er en fin greie!







http://englergirmurstein.blogspot.com/p/engler-for-salg.html

2 kommentarer:

  1. Du gjør en kjempejobb!! Jeg hjelper deg gjerne.
    Nå har jeg vasket noen stoffer og er snart klar for å sy dem sammen.

    SvarSlett
  2. Så flott, Marie!!!!
    Nå ble jeg kjempeglad. Tusen takk!!

    SvarSlett